پاورپوينت با عنوان مـديـريت كيفيـت جامع TOTAL QUALITY MANAGEMENT

پاورپوينت با عنوان مـديـريت كيفيـت جامع TOTAL QUALITY MANAGEMENT

پاورپوينت با عنوان مـديـريت كيفيـت جامع TOTAL QUALITY  MANAGEMENT

پاورپوينت با عنوان مـديـريت كيفيـت جامع TOTAL QUALITY  MANAGEMENT    

 

 

در فرمت پاورپوينت . 49 اسلايد قابل ويرايش

 

مقدمه :

مدیریت کیفیت جامع یکی از کامل ترین و کارا ترین فلسفه های مدیریتی است که به نحو شایسته ای مباحث کیفیت و رضایت مشتری را در بردارد.

در دنیای امروز که از یک سو رقابت های ملی ، منطقه ای و بین المللی بسیار شدید و تنگاتنگ و از سوی دیگر تغییرات و تحولات در تکنولوژی ، نیاز بازار و ...

بسیار سریع و پر شتاب بوده مسلما تجزیه و تحلیل, شناخت صحیح و به کارگیری مباحثی از قبیل مدیریت کیفیت جامع می تواندبسیار راه گشا و موثر باشد… 

مدیریت کیفیت جامع ساختار نظام یافته ای است که بر بهبود مستمر کلیه فعالیت های درونی یک سازمان تأکید می کند . هدف نهایی مدیریت کیفیت جامع بهبود کیفیت محصولات و خدمات ، از طریق بهبود منابع انسانی ، فرآیندها و تجهیزات موجود و به موازات آن کاهش هزینه های حوزه عملیاتی است .

 

در تعریف دیگری از مدیریت کیفیت جامع : مدیریت کیفیت جامع ، فرآیندی است که براساس آن ، مدیریت با مشارکت کارکنان ، مشتریان ، اعتباردهندگان به بهبود مستمر کیفیت می پردازد .

مديريت كيفيت جامع:

 

نگرشي كه بر مبناي آن مديريت سازمان با مشاركت تمامي كاركنان، مشتريان و تأمين‌كنندگان به بهبود مستمر كيفيت كه منجر به جلب رضايت مشتري مي‌شود، مي‌پردازد.

1 ) مديريت : مديران ارشد به طور كامل پايبند به اجرا هستند.

2 ) كيفيت : برآورده نمودن خواسته‌هاي مشتريان

3 ) جامع : هركس كه با سازمان در ارتباط است، در فرآيند بهبود مستمر درگير مي‌شود.


خرید آنلاین